Tel. +48 504 93 43 92
poniedziałek - piątek 6:00 - 17:00
sobota 7:00 - 12:00
e-mail: biuro@nikopol.com.pl

Reklamacje i zwroty

Reklamacje.

Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku wystąpienia niezgodności lub wady prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego oraz przesłanie wypełnionego Protokołu Reklamacyjnego na adres mailowy biuro@nikopol.com.pl .
Przesyłkę prosimy przesłać na adres:

NIKOPOL REKLAMACJE
ul. Nożownicza 40
50-147 Wrocław

UWAGA: Zgłoszenie reklamacyjne, poza uszkodzonym towarem, powinno zawierać opis występującej usterki oraz informację o dowodzie .

Reklamacje ilościowe przyjmujemy do 48h od momentu przyjęcia dostawy.

Zwroty.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony z dokonanego zakupu, przyjmiemy towar w terminie 14 dni od daty zakupu. Wówczas prosimy o poinformowanie nas w formie pisemnej i podanie numeru dokumentu zakupu.
Produkt musi posiadać oryginale opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania.
Zwracany towar Klient dostarcza nam na swój koszt, pod adres:

NIKOPOL ZWROTY
ul. Nożownicza 40
50-147 Wrocław

Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Reklamacje ilościowe przyjmujemy do 48h od momentu przyjęcia dostawy.

PROMOCJE I NOWOŚCI
Copyright by www.nikopol.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.
start